[b]Din alder (15+): [/b]15 år, født 2 Januar 2003.
[b]Dit IRL navn: Nicholas Nielsen
Har du været i Staff andre steder hvis ja hvilke: [/b]Jeps, har været supporter på andre servere. Kan ikke huske hvad de specifikt hed, men det var også arma 3 servere der havde 30 spillere inde, så har lidt erfaring.
[b]Fortæl om dig selv (IRL): Jeg er en person der[/b] Jeg er en person der elsker at spille computer, men går også virkelig meget op i mine venner. Jeg går i 8 klasse, og computer fylder en stor del af mig. Jeg elsker at tale med folk, og er meget udadvendt. Jeg er rolig, og har ingen sygdomme. Jeg bruger ca. 3 timer på computeren hver dag, altså i gennemsnit, og så er der weekenderne hvor jeg så bruger deromkring 5-7 timer i gennemsit. Jeg går også meget i aktivitet, så man ikke bare sidder og spiller og spiser chips dagen lang, så er en meget aktiv person. Samt elsker jeg generelt bare at hjælpe personer, og elsker når man har klaret det man har fået til opgave.
[b]Hvad kan du bidrage med til Staff teamet?: [/b]Jeg kan bidrage med en person der elsker at hjælpe personer, og elsker generelt bare at tale med folk. En person der er meget udadvendt, og har meget aktivitet, så har massere af tid til at hjælpe personer.
[b]Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre?:[/b] I skal vælge mig frem for andre fordi jeg brænder for det, og har meget aktivitet, så har massere af tid til at hjælpe folk. Jeg kender meget til hvordan man taler til folk, og kan mærke når man mærker folks grænser. Jeg er stille og rolig i forhold til mange andre, og det er derfor i skal vælge mig.
Din alder (15+): 15 år, født 2 Januar 2003.
Dit IRL navn: Nicholas Nielsen
Har du været i Staff andre steder hvis ja hvilke: Jeps, har været supporter på andre servere. Kan ikke huske hvad de specifikt hed, men det var også arma 3 servere der havde 30 spillere inde, så har lidt erfaring.
Fortæl om dig selv (IRL): Jeg er en person der Jeg er en person der elsker at spille computer, men går også virkelig meget op i mine venner. Jeg går i 8 klasse, og computer fylder en stor del af mig. Jeg elsker at tale med folk, og er meget udadvendt. Jeg er rolig, og har ingen sygdomme. Jeg bruger ca. 3 timer på computeren hver dag, altså i gennemsnit, og så er der weekenderne hvor jeg så bruger deromkring 5-7 timer i gennemsit. Jeg går også meget i aktivitet, så man ikke bare sidder og spiller og spiser chips dagen lang, så er en meget aktiv person. Samt elsker jeg generelt bare at hjælpe personer, og elsker når man har klaret det man har fået til opgave.
Hvad kan du bidrage med til Staff teamet?: Jeg kan bidrage med en person der elsker at hjælpe personer, og elsker generelt bare at tale med folk. En person der er meget udadvendt, og har meget aktivitet, så har massere af tid til at hjælpe personer.
Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre?: I skal vælge mig frem for andre fordi jeg brænder for det, og har meget aktivitet, så har massere af tid til at hjælpe folk. Jeg kender meget til hvordan man taler til folk, og kan mærke når man mærker folks grænser. Jeg er stille og rolig i forhold til mange andre, og det er derfor i skal vælge mig.