DROSE OG JEONG BECH - KLAGE#!

29 views
Dit navn (RP): Mikkel Gummibåd Caprio

Hvem ville du gerne klage over?: D Rose - Jeong Bech

Hvad er der sket?: Jeg sider ing og så rper jeg lige pludstlgie så kommer Drose bag mig da jeg kan se ham foranmig først og så teleporter han hen til mig og så crasher han mit arma 3 som jeg har bevis på sammen Jeong Bech gør

Video bevis (minimum 10 min): https://www.youtube.com/watch?v=ICqg8u3NepA&feature=youtu.be
10 min video og du sidder med god så hvad skulle vi gøre + du tp og bruger speed hack

og mig og Jeong sidder og hygger ing alene og så kommer du og prøver at skyde

du brugte også aimbot og en masse andet men du har altså noget dårligt hack

Har du video :=) Nej du sider med ESP Hvor du ikke kan tage video men jeg har bevis på at jeg crasher så :) pga jer og oploader lige min video så i kan se det
Du kan jo starte med at finde en video hvor hele lyden er der, der det er tydeligt du prøver at skjule noget ved at tage lyden af, så skaf en 10min lang video hvor der også er lyd hele vejen igennem, før man kan kalde det en klage.

Stop med at skrive dette er en Klage mod personen Benny du er ik med i den så Luk munden
Benny var også med i det så han må skriv så meget han vil og det samme med Jack 

Jeg klager over jer men ikke over benny så :) Benny stop med at skrive her tak
Du siger porten virker ikke og du er selv inde på pd så det tydligt at du brugte teleport
Lad nu bare staff afgøre det og kom videre..
Reply