[b]Din alder (15+): 16 - 01-04-02
Dit IRL navn: Oliver (EFTERNAVN - PRIVAT)
Har du været i Staff andre steder hvis ja hvilke: [/b]
[list]
[*][b]Multiroleplay - Community Manager[/b]
[*][b]UkendtRP - Community Manager & Head Admin[/b]
[*][b]CriticalRoleplay - Trial Staff[/b]
[*][b]Matrixgaming - Admin[/b]
[*][b]NationRP - Moderator[/b]
[/list]
[b]Fortæl om dig selv (IRL): [/b]Jeg er en dreng på 16 år Og går på Horsens Byskole. min sport som jeg går til
om onsdagen det er Fodboldt. det jeg elsker ved fodboldt er et godt sammenhold og at man kan sammen med andre folk Og at man snakke med dem fra holdet.
det er det samme Som hvis man får et arbejde og hvis man ikke kan med ham eller hende så er det
letteste man kan gøre det er at bide i det sure æble Og få et godt sammenhold så man kan arbejde
sammen med dem ind at man bliver sur. og jeg er ikke bange for at snakke med folk.
[b]Hvad kan du bidrage med til Staff teamet?: [/b][b] I skal vælge mig fordi at jeg har erfaring og jeg kan finde ud af hvad jeg laver og jeg er ikke en person som bare banner en uden grund, men tager en snak med dem. Jeg er flink og retfærdig overfor alle, ingen skal have særbehandling. Jeg er altid glad, så du hører nok ikke mig der skriger ud over andre. Når folk kommer op og snakker med mig, kan det kun blive en god oplevelse, problemet ved mange personer som er staff, er at de ikke giver en fuck omkring civile, hvor man snakker nedladende til hinanden hvor man ikke får en særlig rar oplevelse ud af det. Så på det punkt er jeg meget positiv, og ville gøre alt for at alle får en god oplevelse. Udover det er jeg meget aktiv i supporten og tager de fleste sager, hvis det er det som der skal til. Kan de basic ting som banne, whitelist osv. Ellers er jeg bare generelt en meget flink person, som altid er glad, god attitude, moden og ansvarsfuld.[/b]
[b]Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre?: [/b]I skal vælge mig fordi jeg er en moden dreng med masser af gang i og så er jeg altid klar på at hjælpe hvis nogen har brug for det jeg vil gøre mit bedste for at behandle alle fair. Jeg er rigtig imødekommende person, så jeg kan snakke med alle personer. Jeg har et pænt sprogbrug. Jeg kan godt nogen gange lave sjov med folk, men det for det meste kun folk jeg kender og ved som kan tage det. Jeg gøre ikke grin med andres sygdomme, fordi jeg synes det for barnligt og så passer det ikke til sådan et community. Som sagt så holder jeg tingene på en lavt niveau hvor man kan holde sig passiv, og hvis jeg ser nogen gøre noget dumt får de en advarsel og derefter får de en passene straf.
Din alder (15+): 16 - 01-04-02
Dit IRL navn: Oliver (EFTERNAVN - PRIVAT)
Har du været i Staff andre steder hvis ja hvilke:
- Multiroleplay - Community Manager
- UkendtRP - Community Manager & Head Admin
- CriticalRoleplay - Trial Staff
- Matrixgaming - Admin
- NationRP - Moderator
Fortæl om dig selv (IRL): Jeg er en dreng på 16 år Og går på Horsens Byskole. min sport som jeg går til
om onsdagen det er Fodboldt. det jeg elsker ved fodboldt er et godt sammenhold og at man kan sammen med andre folk Og at man snakke med dem fra holdet.
det er det samme Som hvis man får et arbejde og hvis man ikke kan med ham eller hende så er det
letteste man kan gøre det er at bide i det sure æble Og få et godt sammenhold så man kan arbejde
sammen med dem ind at man bliver sur. og jeg er ikke bange for at snakke med folk.
Hvad kan du bidrage med til Staff teamet?: I skal vælge mig fordi at jeg har erfaring og jeg kan finde ud af hvad jeg laver og jeg er ikke en person som bare banner en uden grund, men tager en snak med dem. Jeg er flink og retfærdig overfor alle, ingen skal have særbehandling. Jeg er altid glad, så du hører nok ikke mig der skriger ud over andre. Når folk kommer op og snakker med mig, kan det kun blive en god oplevelse, problemet ved mange personer som er staff, er at de ikke giver en fuck omkring civile, hvor man snakker nedladende til hinanden hvor man ikke får en særlig rar oplevelse ud af det. Så på det punkt er jeg meget positiv, og ville gøre alt for at alle får en god oplevelse. Udover det er jeg meget aktiv i supporten og tager de fleste sager, hvis det er det som der skal til. Kan de basic ting som banne, whitelist osv. Ellers er jeg bare generelt en meget flink person, som altid er glad, god attitude, moden og ansvarsfuld.Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre?: I skal vælge mig fordi jeg er en moden dreng med masser af gang i og så er jeg altid klar på at hjælpe hvis nogen har brug for det jeg vil gøre mit bedste for at behandle alle fair. Jeg er rigtig imødekommende person, så jeg kan snakke med alle personer. Jeg har et pænt sprogbrug. Jeg kan godt nogen gange lave sjov med folk, men det for det meste kun folk jeg kender og ved som kan tage det. Jeg gøre ikke grin med andres sygdomme, fordi jeg synes det for barnligt og så passer det ikke til sådan et community. Som sagt så holder jeg tingene på en lavt niveau hvor man kan holde sig passiv, og hvis jeg ser nogen gøre noget dumt får de en advarsel og derefter får de en passene straf.