Matias Ronni Politi-Ansøgning

26 views
In-game Navn: Matias Ronni

Din fødselsdag og alder (13+): 14-05-03 er 15 år

Steam64ID: 76561197960287930

Hvorfor vil du med i politiet? (min 60 ord): Jeg vil gerne med i politi styrken pga. at jeg kan se i mangler nogen og jeg har været alt i EMS styrken en del gange så havde jeg løst til at blive betjent igen og hygge med en god styrke hver dag og ved det er hyggeligt at være betjent også kan man også komme til at prøve noget nyt i stedet for civ eller EMS hele tiden

Har du været politi før? Hvis ja hvor?: Ja 2-3 gange 

Fortæl om din RP karakter (min 60 ord): Matias Ronni er en stille og rolig person som godt kan lide at holde det sikkert i byen så der ik er nogen som skal gå og være bange for at gå på gaderne og hvis folk har det dårligt eller skader vil han også hjælpe dem på hospitalet for at de kan blive kigget på så de kan blive raske hurtigst muligt. Det eneste tids på han vil have en pistol/ bruge den er i selv forsvar til T skyde dem i benet for han så kan få dem til hospitalet / stationen 

Fortæl om dig selv IRL (min 60 ord): Jeg er en dreng på 15 år som går i 8 kl. på en skole ved navn Ansager og bor i en by ved navn Kroager i min fritid spiller jeg for det meste Arma 3 og en lille smule fortnite, cs og LOL og hvis jeg ik spiller pc så er jeg hjemme hos min onkel og hjælper til på hans gård med alt det som jeg nu kan som fx at malke, fodre, strø osv. hvor han har Ca. 130 køer. Da han har haft en af Danmarks største top 10 gårde i Danmark og Danmarks største gård i Varde kommune så der har jeg haft det godt ude  

Accepterer du politiets regler?: Self

Acceptere du, at du har været Civil i 7 dage forinden du ansøger? Og aktiv?: Har ik været civ i 7 dage men jeg vil komme til at være aktiv
Hej Matias Ronni.

Du er blevet inviteret til et interview på Kelleys politistation. Kontakt en fra Ledelsen ¨Ingame¨

V.H. Simon Mortensen // Rigspolitichef
Hej Matias.Vi i Rigspolitiet har læst din ansøgning og vi har valgt at Godkende din ansøgning.

V.H. Simon Mortensen // Rigspolitichef
Reply